مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 دی 1399 ساعت 19:202020-12-28سياسي

فارس من| نامه دو دانشجوی کاشمری از جانب شورای صنفی نیست


نامه مذکور به دست من رسیده است اما این نامه از جانب شورای صنفی نیست و دو نفر دانشجو این نامه را نوشتند و دانشگاه در این موضوعات به شورای صنفی پاسخ می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، مخاطبان در سامانه را ثبت و درخواست پیگیری درباره این موضوع را داشتند.

رییس مرکز آموزش عالی کاشمر در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر بیان کرد: نامه مذکور به دست من رسیده است اما این نامه از جانب شورای صنفی نیست و دو نفر دانشجو این نامه را نوشتند و حراست دانشگاه پیگیر موضوع است.

هادی معماریان با بیان اینکه این نامه از سوی نماینده دانشجویان نیست، گفت: مطالبات دانشجویان از طریق شورای صنفی پیگیری می شود و دانشگاه نیز در این موضوعات به شورای صنفی پاسخ می دهد که این شورا نیز به علت خروج یا فارغ التحصیلی چند نفر از اعضای آن عملاً رسمیت ندارد و ما تا هفته آینده انتخابات مجدد شورای صنفی را برگزار می کنیم.

وی تاکید کرد: پاسخ ما فقط به شورای صنفی منتخب خواهد بود نه دانشجویانی که سرخود و بدون اجازه از سایر دانشجویان مرکز بیانیه پخش کنند و هیات رییسه مرکز آموزش عالی کاشمر پاسخ رسمی خود را فقط به شورای صنفی رسمی خواهد داد.

معماریان اظهار کرد: البته اگر نامه را بخوانید فقط خواستار شفافیت بودجه هستند که این وظیفه شورای صنفی نیست و ما مصرف بودجه را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نامه دو دانشجوی کاشمری از جانب شورای صنفی نیست

فارس من| نامه دو دانشجوی کاشمری از جانب شورای صنفی نیست